Uslovi prodaje putem web stranice
Maxivita DOO GRADAČAC
Hadžiefendiina bb, 76250 Gradačac
Na osnovu Člana 11. Zakona o unutrašnjoj trgovini (Službene novine F BiH broj: 40/10 i 79/17) i ovlaštenja iz Statuta Maxivita doo Gradačac direktor donosi:
PRAVILNIK o uslovima prodaje putem web stranice “MaxiVita”
I OPŠTE ODREDBE
Član 1.
- Opštim uslovima poslovanja uređuju se odnosi između „MaxiVita“ (u daljem tekstu: prodavac) te fizičkih lica (u daljem tekstu: kupac) sa kojim MaxiVita posluje u okviru svoje registrovane djelatnosti, odnosno prodaje na daljinu.
- Prometom proizvoda smatra se neposredna prodaja proizvoda putem interneta.
Il FORMA
Član 2.
Ugovor se ne zaključuje u pismenoj formi, niti se za njegovo zaključenje propisuje posebna forma, s obzirom da je kupac fizičko lice.
III NARUČIVANJE
Član 3.
- Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe na web stranici „MaxiVita“.
- Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.
- Proizvod se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu.
- Proizvod se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.
IV CIJENA I NAČIN PLAĆANJA
Član 4.
- Cijene proizvoda utvrđuje MaxiVita, određuju se u skladu sa Pravilnikom o uvjetima i načinu formiranja cijena/robe/usluge i jedinstvena je za sve kupce.
- Pojedinačna cijena je vidno istaknuta u skladu sa Zakonom, po važećem cjenovniku na dan prodaje.
Član 5.
- Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama.
- Prodajna cijena proizvoda je konačna cijena u kojoj su uključeni svi porezi, doprinosi i takse i jednaka je prodajnoj cijeni iz cjenovnika.
- U cijenu proizvoda nisu uračunati troškovi poštarine i troškovi plaćanja pouzećem (gotovinsko plaćanje pri preuzimanju proizvoda) koji iznose dodatnih 7,50 KM.
- Za vrijednost narudžbe iznad 40, 00 KM, dostava je besplatna.
- Naručeni proizvod se plaća puzećem u trenutku dostave/uručenja od strane prijevoznika /ili pouzeću.
- Sva plaćanja se vrše u Konvertibilnim markama.
V BONIFIKACIJE I PRIGODNE PRODAJE
Član 6.
- MaxiVita može organizovati bonifikacije stalno ili periodično, u zavisnosti od vrste prigode i to:
- popusti,
- prazničke ponude
- akcijske ponude;
- gratis proizvod.
povodom državnih i vjerskih praznika, jubileja i akcija i u drugim sličnim prigodama, sa naznakom trajanja bonifikacije.
- Proizvod na koji se odnosi popust, treba biti jasno i vidljivo označen cijenom prije i cijenom nakon sniženja.
VI PRODAJA I PREUZIMANJE ROBE
Član 7.
- Prodaja proizvoda putem web stranice smatra se izvršenom u trenutku plaćanja.
- MaxiVita je izvršila obavezu prodaje proizvoda kupcu kada mu proizvod uruči.
- Za kupljeni proizvod Prodavac će kupcu izdati račun. (Trgovac mora za prodatu robu ili obavljenu uslugu kupcu izdati račun, u skladu sa Zakonom o PDV i Zakonom o fiskalnim sistemima).
VII ROK ISPORUKE
Član 8.
- Rok isporuke iznosi 4 (četiri) radna dana.
- Rok isporuke počinje teći od dana kada MaxiVita zaprimi potvrdu narudžbe mail-a.
VIII ODGOVORNOST ZA NEDOSTATKE
Član 9.
- Kupac je dužan u trenutku preuzimanja pregledati proizvod.
- Preuzimanjem proizvoda kupac potvrđuje da je isti bez materijalnih nedostataka.
- Proizvode isporučene na adresu kupca, kupac je dužan prebrojati, i uporediti sa stanjem na prevoznici.
- Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni, te se MaxiVita odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave.
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta potrebno je obavijestiti prodavca.
- Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
- Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio prodavac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
- Do predaje robe Kupcu rizik slučajne propasti ili oštećenja stvari snosi MaxiVita, a s predajom proizvoda rizik prelazi na Kupca.
Član 10.
- MaxiVita se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na web stranici.
- Slika koja ilustrira proizvod na internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
- Ukoliko kupac želi izvršiti povrat proizvoda, to je moguće samo ako proizvod nije oštećen, nije korišten, u originalnom pakovanju, reklamacije proizvoda se priznaju samo uz predočeni račun kao jedini dokaz kupovine.
- Reklamaciju i povrat proizvoda kupac može napraviti u sljedećim situacijama:
- Ako je pošiljka koja je dostavljena kupcu pogrešna, oštećena ili otvorena.
- Ako je na proizvodu u pošiljci naznačen rok upotrebe koji je istekao.
- Ako proizvod koji je isporučen ne odgovara opisu proizvoda navedenom na web trgovini prilikom kupovine.
- Ako je pošiljka isporučena u roku dužem od navedenog roka prilikom kupovine.
- Vremenski rok u kojem je moguće izvršiti povrat proizvoda je 3 (tri) dana od dana isporuke kupcu.
- U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta.
- Reklamaciju i povrat proizvoda je moguće izvršiti putem pošte.
- Za sve informacije u vezi reklamiranja ili povrata proizvoda moguće je kontaktirati MaxiVitu putem e-pošte info@maxivita.ba ili putem telefona na 035 816 088.
IX ZAVRŠNE ODREDBE
Član 14.
- Sva pitanja koja nisu regulisana ovim pravilnikom, reguliraju se ugovorom stranaka i zakonom koji regulira predmetna pitanja.
- U slučaju spora u vezi tumačenja, primjene, pravovaljanosti ili posljedica ovog pravilnika, ugovorne strane će nastojati spor rješiti sporazumnim putem.
- Ukoliko strane ne postignu sporazum, nadležan je Općinski sud u Gradačcu.
Ovaj pravilnik stupa na snagu danom potpisivanja.
U Gradačcu, 26.03.2024. godine